Mitt nyårsafton 2016

Det känns som en tävling på nyårsafton vem som har den bästa kvällen (inte minst på Instagram) men jag är ledsen, jag vinner. Så. Nöjd. 

1. Sovmorgon till 9 och barn som sov i sina egna sängar hela natten.

2. Lugn förmiddag med lååång frukost.

3. Dejt med kompisar på lekparken. 

4. Fika hos bästa grannarna.

5. Middag hos vänner i vårt område  (från föris).

6. Hemkomst 20.15

7. Barnen sover 21.15

8. Popcorn framför teven med Homeland.

Kanske jag är vaken vid tolvslaget, kanske inte. Det spelar verkligen ingen roll och jag är så himla nöjd med att det snart är ett nytt år. Heja 2017!!!

Dinner for two

Och bästa Totti som tidigare varit livrädd för smällare har inte brytt sig alls idag trots att det varit/är mycket smällare. Så skönt! Hoppas tolvslaget blir ok också. ♡


Categories JAG

Kommentera gärna!

