SKAM bubbla

*varning för en liten relationsspoiler*

Hej kompisar! Vet ni vad jag gjort de senaste tre dagarna? Kollat på säsong 1 och 2 av SKAM på svtplay. Och nu lever jag liksom kvar i den världen. Jag gillar ju många teveserier och finns många favoriter, men denna, den är något helt annat. Jag är liksom kär. Och jag är INGEN romantiker (eller så är jag det i hemlighet).

Jag är ju inte direkt först med att hylla denna serien. Tex Paula och Hannapee har förklarat bra varför serien är så fantastisk. Och jag kan bara stämma in. 

Säsong 3 finns ju att tillgå, men jag väntar tills den kommer på svt med svensk text. Can. Not. Wait. Dock kommer jag sakna fokuset på William och Noora (varje säsong har en karaktär som huvudrollsinnehavare). Men jag hoppas det stämmer att säsong 3 är minst lika bra. ♡

Annars då? Jo, vi har haft några bra dagar. Säkert därför jag studsat på ett litet ”skam moln” och känner mig kär haha. Och förskolan. Got to love lite lugn och ro med bara Casper som i måndags sov nästan 4 timmar i min famn då jag kollade säsong 1 av skam.

Och om en halvtimme kommer Linus hem och jag ska ta en dag imorgon vid symaskinen. Känns gött!

Categories tv

One thought on “SKAM bubbla

Kommentera gärna!

