Få Ellas kitchen mockasiner!

Jag måste bara tipsa er om en kampanj som Ella’s Kitchen har för tillfället. Köper man minst 4 stycken Go-gröt får man ett par mockasiner i skinn utan extra kostnad!

Casper fick ett par när vi var på Liberos babybuzz event som vi båda blev så förtjusta i. Tyvärr blev dessa förstörda när vi var i Thailand och de hamnade i en pöl av tvättmedel  (don’t ask). Men så upptäckte jag att de fortfarande hade en kampanj där man får dessa. Allt jag behövde göra var att köpa 4 gröt klämmisar, fotografera kvittot och lägga upp via deras hemsida (klicka länken). Superenkelt!

Vi hade dom gröna innan som jag tyckte var finast, men dom röda är också jättesöta. 

Dagens tips från mig! (I vanlig ordning ingen spons utan vill bara dela med mig)

Kommentera gärna!

