Fotografering inför försäljning 

Vi gjorde det! Steg ett i att sälja huset innebär fotografering och fy bubblan vad jag fasat för det. Och vi har slitit som djur. Huset lär inte hamna på någom inredningssida, men för att vara en småbarnsfamilj med limiterad tid så tycker jag ändå vi lyckades bra. 

Men nu har musten gått ur mig totalt och jag ligger som paralyserad på sängen. Nu är det gjort, men 2e april är det visning, och då går det inte att dölja något. Garaget till exempel… Jaja, vi firar en liten seger idag åtminstone. 

Några bilder från min mobil. Mäklarbilder får ni se när annonsen ligger ute.

Ikväll ska vi bara slappa. Köpa hem pizza och kolla på film typ. En Ben & Jerry’s hade inte suttit fel. Linus som egentligen ska åka och jobba är fast pga strejk i Berlin och kan åka först imorgon. Jag klagar inte. Sen kommer några dagar utan flyttstök, men redan nästa vecka gäller det att röja i garaget som just nu är fullmatat av grejer. Det är inte enkelt att flytta…