Mello!

Ok så när jag börjar skriva detta inlägg har barnen precis somnat och klockan är 20.40. Jag har alltså missat en hel del. Men det har varit en härlig och fartfylld dag tillsammans med Martina och familj så klagar inte!

Nu är det ME time med ett glas vin och en Ben & Jerry’s. Och Mello! Här är min favoritlista:

1. Mariette

2. Robin Bengtsson 

3. Jon Henriksson 

4. Nano

4. Lisa Ajax

Dock var såklart Loreen en favorit och även Adrijana med Amare som spelas flitigt på p3 nu. Jag hoppas ändå att Jon vinner då jag satsat pengar på det men är rädd för att Wiktoria ska vinna med hennes tråkiga låt. Hon är ju en härlig och duktig tjej men låten…. snark.

Kollar ni också Mello? Vem vinner? Vann rätt bidrag? 

Bäst i mello har ändå Clara Henry varit. Vilken stjärna!

Ps: fatta om några år när barnen är gamla nog att vilja gå på sånt här!? Då kommer jag kunna gå på Mello, Idol och typ Martin & Martinius och skylla på att jag gör det för barnens skull. 

Categories tv