Hej!

Tack för snälla kommentarer och meddelanden ni skickat. Jag har inte orkat svara men ville bara skriva ett litet hej här. 

Igår var en riktigt tuff dag. Värst blev det när jag skulle hämta barnen på förskolan och Ludde var arg på mig. Han är liksom min lilla klippa så jag pallade inte att han skrek att han hatade mig/att jag var ful/att jag var en dålig mamma. Det jobbiga var inte vad han sa utan varför. Ludde är en känslig själ och har det såklart jobbigt nu när jag mår dåligt. Och barn reagerar ju som dom gör…

Jag räknade verkligen ner timmarna tills jag skulle få lägga mig. Sen blev det inte många timmar sömn då Ludde väckte mig vid två och ville att jag skulle lägga mig hos honom (det gjorde jag inte. Stackars liten) och sen vaknade Casper och först vid fem somnade jag om. Och vid sex var det sen morgon. 

Oavsett har jag ändå varit helt ok idag. Casper och jag sov tillsammans från tio till tolv. Vi hade en riktigt solig dag och vi kunde sen hänga på baksidan utan ytterkläder. Våren kommer och med den hoppas jag många spänningar släpper.

Om några timmar kommer Linus hem och jag har överlevt. Nu har han lovat och svurit på att han ska ta över stafettpinnen helt och hållet och låta mig vila från allt ansvar. Vi är båda att skylla för den skeva fördelningen vi har här hemma och båda måste skärpa sig. 

To be continued…

Casper tar #teacupbaby till en ny nivå!

Categories JAG