40.8 grader 

Ja då var Casper inte bättre utan snarare sämre. Hans feber har legat mellan 39.7 och 40.8 i tre dagar nu. Jag har gett honom Alvedon några gånger, men inte ens då har den försvunnit helt. Han är så ledsen och enda gången han varit glad idag var när Ludde och Filippa kom hem från dagis (tack tack Catarina för att du sjutsade hem dom så jag slapp!!!) och när han videochattade med mormor. Då drog han lite på smilbanden. Annars har det bara varit gråt eller vila.

Men det är ju inte bara illa med sjukstuga. Låt oss se things on the bright side!

1. Jag har noll tid att reflektera över hur jag själv mår (tror detta är anledningen till att jag överlevde 2016).

2. Sovande bebis i famn samt apple kontroll i hand = sträckkollande av serier. Idag blev det Suits. Inte så himla bra säsong (4 tror jag) men Harvey är så fin att titta på att det gör inget.

3. När de små är febriga ska de få glass. Men min unge vill inte ha så då får ju jag offra mig. 

4. Städa, tvätta och sånt är ju omöjligt att få till och att slippa det är väl bara skönt?

5. Jag har ofrivilligt minskat på mitt sockerintag då jag inte kan rättfärdiga att dra med febrig unge till affären bara för att jag har lösgodisabstinens.

Så ni ser, mitt liv är ju bara tip top liksom!

När ungen somnar på mattan mitt i en gråtattack.

Kommentera gärna!

