Visningsdagen

Herregud. Förlåt men herregud. Denna dagen alltså. Positivt men totalt dränerande. Linus tog barnen till farmor och farfar igår eftermiddag så jag sov själv i huset och gick upp tidigt för att kunna fixa det sista. Blommor, lägga ut plädar på uteplatsen, skrubba kökshon och sånt.

När jag kände mig nöjd åkte jag till svärisarna och hämtade Ludde för vi skulle på bio! Martina bjöd med oss på en förhandsvisning av Baby Bossen. Stundtals väldigt rolig men jag undrar hur mycket barnen fattade? Efteråt körde vi i ilfart och hämtade resten av familjen och körde till badhuset. Filippa hade simskola och resten fick också bada. Som om det inte var nog så skulle Ludde sen på gymnastik. Phu, aktiv dag!

Men den största och mest energikrävande som hänt idag är förstås visningen. Det var nyckelstrul vilket imnebar en 20 minuter försenad visning med en otålig mobb utanför dörren. Slutligen löste det sig iallafall och 45 familjer skrev upp sig. Fyrtiofem. Så sjukt. Och nu på kvällen satte budgivning igång och två bud har redan kommit in. Söndagkväll liksom. Galet.


Vi fick underbart visningsväder

Linus sover med Filippa och Casper hos svärföräldrarna medan Ludde och jag sover i huset. Vi ska samsova, min stora kille och jag inatt. Mysigt! Imorgon är en ny dag och ny visning. Mina nerver alltså!!! 

Nu, sova med min storskrutt! ♡

Kommentera gärna!

