Deklarationen klar!

Så… jag valde att spendera timmarna efter läggning mellan att blogga om Luddes kalas och att deklarera. Och nu när jag är klar är jag väldigt glad att jag valde alternativ två. Så skönt att slippa göra det imorgon. Det är ju lite klurigare när man är företagare. Nu är det klart och jag får tillbaka drygt 50 000 kr som är välbehövligt med den stundande renoveringen. 

Nu ska jag passa på att lägga mig då klockan närmar sig 23. Vi hörs imorgon!

Categories JAG

Kommentera gärna!

