annatotti.se

Kan ni tänka er en sämre tidpunkt att nylansera sitt varumärke än nu? Nej inte jag heller. Men nu blev det så att Casper inskolades till förskolan i april, och det är dags för mig att jobba med mitt eget (alltså inte med det gemensamma nuvarande samt blivande hemmet). Jag mår bra av att göra något som jag kan känna mig stolt över, och så känns det så klart skönt att bidra ekomomiskt också. 

Vi får se vilken riktning företaget tar och vilka produkter ni eftersöker. Vad jag vet är att fokus kommer gå ifrån lektälten då marknaden fullkomligt exploderade av dessa. Babybäddarna är en produkt jag fortfarande är väldigt förtjust i, och antilopstolsdynorna är de jag fått mest förfrågningar efter. Sen blir det sovormar och lite annan inredning också. 

Så nu vet ni att det är fritt fram att höra av er! Mitt i semester, renovering och flyttstök tänker jag alltså även klämma in jobb nu. Och när jag tänker efter är det ju en utmärkt tid att dra igång när man vill skynda långsamt…

Gamla hederliga loggan som Astrid gjort är tillbaka. annatotti

Glöm inte följa mig på instagram – @annatotti.se!