Helgen som gått 

Inför helgen var jag så pepp över att ha ett öppet schema och umgås i lugn och ro med min gamla roomie Anna som besökte oss i helgen. Meeen ni kan ju gissa att det inte blev så. 

Först och främst så sov jag endast 2.00-4.00 natten mellan fredag och lördag. Sen kom Linus inte hem förrän klockan 13.00 på lördagen och 14.00 skulle Ludde vara på kalas i Nacka så först vid 17 var Anna och jag redo att börja vår ”heldag” tillsammans. 

Vi tog pendeln till stan utan några planer men lyckades få en bra plats i baren på Miss Voon där vi beställde in ett gäng goda rätter och ännu godare drinkar. Supertrevligt trots att jag led av sömnbrist. 

Idag var det en massa annat som kom emellan. Simskola, gymnastik och möte med byggherren inför kommande renovering. Och sen var det dags att skjutsa Anna till flygplatsen och helgen var över. Men det är väl så livet ser ut för tillfället. Egentid kommer inte enkelt och man får njuta av dom stunder man får. 

Kommentera gärna!

