Skärmdumpat

Nu har jag läst flera inlägg med senaste skärmdumparna från mobilen och känner att jag måste haka på trenden! Här har ni mina senaste 5 skärmdumpar!

Det här är så typiskt mig! Tänkte att jag skulle söka reklamjobbet men glömde sen bort det. Jag har inte sysslat med skådespeleri på väldigt länge nu, men en gång i tiden så gick jag både teatergymnasium, Kulturama och var med i ensemblen på Helsingborgs Stadsteater. Så nu vet ni det!

Ludde gillar inte grädde men gillar konceptet med tårta så jag försökte mig på en marshmallowfrosting istället. Var helt ok!

#lifegoals att sin idol gillar ens kommentar på insta! (Fråga mig inte varför jag höjde ljudet när jag såg detta)

Vårt blivande hallgolv! Ääälskar! Måste bara komma ihåg att beställa men det kommer förmodligen inte kunna läggas förrän i augusti pga miljoner saker som ska göras innan.

Ett avställningsbord som föll mig i smaken. Kanske köpa, kanske bygga själv. Obs: notera klockslaget jag skärmdumpade. Istället för att sova sysslar jag tydligen med sökning av möbler sent på kvällarna. Skärpning Anna!

Tipsa mig gärna om ni hakat på denna ”bloggtrend”!

Categories JAG

Kommentera gärna!

