Dan före dan före dopparedagen

Jag kan knappt tro det är sant, men nu är det bara två dagar tills jag åker till Mallorca. Bara vetskapen har liksom gjort mig mer lugn och harmonisk och livet här hemma har flutit på bra i veckan. Linus kommer först sent imorgon kväll, och sen åker jag långt innan någon vaknat på lördag. Det blir ju inte mycket överlämning till Linus, men jag är inte ett dugg orolig att han inte skulle greja det. Det kommer vara SÅ nyttigt för honom att känna på vardagen med ungarna helt själv.

Imorgon ska jag packa allt, men seriöst blir det ju 7 ombyten med träningskläder och kanske två klänningar och några bikinis. Inte så svårt att packa! Jag kommer bara ha med mig min Mulberry medium clipper och eventuellt min yogaväska (med yogamatta). 

Fattar ni hur taggad jag är???

Hit ska vi! Jag har hyrt en bil (Golf) som jag kommer dela med 4 andra så på eftermiddagarna kommer vi kunna besöka olika stränder och sånt.

Kommentera gärna!

