Jag har sovit!!!!

I tio timmar med endast ett avbrott vid 2 då Casper fick en flaska välling och jag la tillbaka Filippa på sin plats som lyckats snurra in sig i min famn utan att jag vaknat. Helt otroligt. Jag är som en ny människa.

Igårkväll vacklade jag omkring, helt yr av sömnbrist. Jag tvingade alla i säng innan klockan åtta och fasade för ännu en tuff natt. Men så vaknar jag alltså istället vid 2 och fattar direkt att jag sovit länge. En helt annan känsla i hela kroppen. Och ändå var det ju mitt i natten! Till 6.30 sov jag sen då Casper fick en till flaska och sov sen till 8. Själv låg jag och svarade på lite mejl och lyckades vara produktiv. Jag är fortfarande i chock men sååå tacksam!

Jag kör en tävling på instagram tillsammans med Elisabeth som ni alla måste vara med i! Hon tävlar ut en gosig sovorm som både bebisar och barn älskar i valfri färg. Nu ska jag sätta mig vid symaskinen och göra några beställningar! Fullkomligt ÄLSKAR när det rasslar till i min tictail app! Har ni frågor så är det bara att ställa dom här!

Categories JAG

Kommentera gärna!

