annatotti lektält

Äntligen, äntligen kan jag visa min senaste produkt som jag ska visa på underBARA barn mässan och kommer börja sälja inom kort! Ni skulle bara veta hur mycket tid jag lagt på att komma upp med konceptet för dessa tält… Det har varit en tanke som grott länge, länge och jag har verkligen tagit mig tiden att finurla över hur jag skulle göra dessa, vilka material jag skulle använda samt storlek och sånt. Men äntligen har jag alltså kommit på (efter väldigt många misstag och svordomar) hur jag ska göra dom på bästa och snyggaste sätt!

Detta tältet (ledsen att bilderna är från vår sorgliga altan, men det finns liksom ingenstans att fota i huset för tillfället men bättre bilder kommer!) ska jag ha med mig i min monter och är lite anpassat för ytan där. Lite högre, och lite smalare, men jag tror inte ni skulle notera skillnaden bara genom bilderna. De jag kommer sälja kommer vara ca 130x130x130 cm i storlek. Håll utkik efter fler bilder samt en annan färgkombination!

IMG_1545IMG_1548IMG_1549

18 reaktioner till “annatotti lektält

  1. Supersnyggt Anna:) Kommer beställa så fort vi har någonstans att ställa det dvs i Mars. Rasmus kommer älska det. Vill även ha vimplar, gardin…. du kommer få heltidsjobb

  2. Skitsnyggt! Jag ville gå på mässan, men ska ha praktik hela helgen tyvärr (fre-sön). Vill se dina babybäddar också nämligen 😉

    1. TACK! Man kommer kunna beställa utan pinnarna (som man köper i vilken byggvaruhandel som helst) och då är det ju lätt för tex mormor och morfar att ta med i julklappsväskan… Tips! 😉

    1. Men ja vad kuuul! Gissar att du menar Libero montern? Jag kommer vara lite (eller väldigt) fast vid min monter eftersom jag är själv, men kom jättegärna och säg HEJ!

    1. Hej! Jag har tagit en paus nu eftersom jag har så många beställningar som väntar, men om jag får tid över skickar jag dig att mejl!
      Mvh, Anna

Kommentera gärna!