Loppi Baby Love

Kommer ni ihåg när jag var på Loppis babyevent i våras och hade så himla trevligt? Nu är det dags igen! Är DU gravid eller har en liten bebis (under året) så tycker jag du ska passa på att anmäla dig! Träffa andra likasinnade och ha allmänt trevligt! Och goodiebagen, OMG! Så här såg den ut i våras! Häng på!

Babylove-hösten-2014-694x1024

Och på tal om Loppi, nu har min fina vän Jenny flyttat sin blogg till Loppi! Klicka in er dit och lämna en hälsning till henne så hon känner sig välkommen! ❤

2 reaktioner till “Loppi Baby Love

  1. Önskar SÅ att jag kunde gå. När jag kommer hem till våren ska jag se till att pricka in event! 🙂
    KRAM & tack för länken gulle du.

    Och ang. tidigare inlägget- Fy vad jobbigt att han behöver sövas.. :/ Kan tänka mig att det inte känns vidare härligt, men tänk vad skönt att äntligen få det åtgärdat! ❤

Kommentera gärna!