September!

Jag vet att vi hade typ den bästa sommaren någonsin, men oavsett så känns det som den bara rusat förbi! Och nu är det alltså september, en officiell höstmånad. Men OJ vad mycket skoj vi har att se fram emot!

Lördag 6e: Jubileumsfest på Skogsigelkotten, vår förskola. Först är det aktiviteter på dagen för hela familjen, och sen på kvällen är det vuxenfest. Detta blir första gången vi lämnar båda barnen och farmor och farfar ska hjälpa till.

Tisdag 9e: Min kompis Jenny har fixat biljetter till Livet är en schlager.

Lördag 13e: Linus springer Stockholm halvmarathon och på kvällen ska jag först se Pharrell Williams live med Astrid, och sen på Elins 40 års fest.

Helgen 19e: Världens bästa Anna H kommer och hälsar på! Hon bor i London nu, men har inte sett henne på ett år då hon varit i Brasilien.

Helgen 26e: Lillebror Erik och hans sambo Caroline hälsar på!

Japp, så vi kommer ha fullt upp med andra ord! Kul!

Jag försökte hitta en bild på mig och Anna, men så såg jag denna från förra sommaren på Linus, Ludvig och Anna… Tänk vad mycket som hänt sedan dess och vad stor Ludde har blivit! ❤

Kommentera gärna!