Fyrtio 

Då var den stora dagen här. Anledningen till att vi är i Thailand.

Min 40 års dag.

Tänk vad gammalt man tyckte det var en gång i tiden. Men inte nu. Jag känner väl att jag åldrats, men samtidigt känner jag mig ung. 40 ÄR det nya 30.

Egentligen firade vi födelsedagen igår tillsammans med våra vänner som åkte hem imorse. Vi käkade på Slow Down och hade det riktigt mysigt och barnen var relativt lugna…

Och idag har jag varit på helrenovering med scrub, fotvård, ansiktsbehandling, massage samt manikyr och pedikyr. Inte illa va? Tack och lov hittade solen tillbaka efter 3 dagars frånvaro så det blev lite häng på stranden också. På kvällen käkade vi med min mamma och pappa på Easy Bar och vid 22 var vi hemma pch nu sover barnen (skärpning med tiderna från och med imorgon!).

Fina presenter fick jag också men de får jag visa en annan gång. Allt som all5 är jag väldigt nöjd med min dag!


Mamma och pappa hade med sig ”Anna” cava som vi skålade med igår.


Vi tog två tuk-tuks till Slow Down.


Bästa desserten, en gigantisk chocolate chip cookie med glass och sås. mmmm.


Vi skickade iväg en angry birds gris. Ny tradition för fyrtioåringar?


Städerskan gick lite bananas idag… 😃


Så nöjd att solen tittade fram!!! Tack vädergudarna !

Kommentera gärna!