Happy!

Plötsligt händer det! Och som jag önskat mig lite goda nyheter efter en ganska prövande period. Gissa vad?!

Jag vann biljetter till Pharrell Williams på Globen i en instagramtävling arrangerad av Coop Sverige!!!

Vet ni när jag var på konsert sist? Eller på något skoj som inte involverar barn? Jag minns inte ens. SÅ längesedan är det!

Och jag har faktiskt följt Pharrell sen han hade bandet The Neptunes och har deras cd någonstans. Och säg inget till Linus, men jag har typ varit KÄR i Pharell. Så ja, jag är sjukt glad för denna vinst! 😃 Min absoluta favorit är fortfarande ”Frontin” från 2003. Åhh så bra! Sen har han ju gjort så galet många samarbeten som är helt fantastiska. ”Beautiful” som han gjorde tillsammans med Snoop är ju en klassiker vi det här laget, och ”Excuse me Miss” med Jay-Z är en bortglömd pärla.

Tack så himla mycket Coop för att ni gillade min bild bäst! Och tack Ludde och Ivan för att ni tog hem segern åt mig!

PS: Man skulle kunna tro jag hade spons från Coop eftersom jag skrev om dom här och här, men det är faktiskt helt och hållet ett sammanträffande!

Kommentera gärna!