Instagram tävling!

Just nu pågår en tävling på instagram där man kan vinna en annatotti babybädd som ni inte får missa! Idéen till det hela kom i vintras när Elisabeth Lindroth som driver bloggen med samma namn ville beställa en babybädd av mig. Jag föreslog då att vi istället skulle göra ett samarbete där hon fick hem en bädd till sin kommande bebis och sedan, om hon var nöjd med den, lotta ut en annan till sina följare. För mig är det så otroligt viktigt att eventuella samarbeten ska vara äkta och naturliga. Och Elisabeth skrev så fint om mina bäddar att jag blev alldeles tårögd. Så tacksam!

Så nu nu kan ni hitta tävlingen på hennes instagram! Vi är jätteglada att så många är med och tävlar! Vinnare dras först på söndag så tid finns fortfarande att vara med och tävla!

Anledningen till att man kör dessa tävlingar är förstås att få större spridning, och det har verkligen blivit så! Många besök i webshoppen och flera har inte velat vänta på att eventuellt bli en vinnare utan har redan lagt beställning. Superkul! Efter sommaren kommer vi satsa på sovormarna.

En reaktion till “Instagram tävling!

Kommentera gärna!